Loading...

Vše o nákupu

Doprava, platba, branding

Jak je to s placením?

Nový klient

Ještě jste u nás nenakupovali? Emailem obdržíte zálohovou fakturu pro zaplacení objednávky bankovním převodem předem. Po zaplacení bude objednané zboží vyexpedováno a následně obdržíte emailem vyúčtovací fakturu.  Také můžete zvolit platbu kartou a máte to vyřešené hned.

Klient s historií

Našim věrným klientům s uzavřenou rámcovou smlouvou a s bezproblémovou platební morálkou expedujeme objednané zboží bezprostředně po potvrzení objednávky emailem, společně s vyúčtovací fakturou, která má dobu splatnosti 14 dní.

Cena dopravy

Poplatek za dopravu zboží se řídí dle aktuálního ceníku (ceny bez DPH):

Česko

190 Kč STANDARD do 5 prac. dní
400 Kč EXPRES do 3 dnů
1 000 Kč EXPRES+ do druhého dne
2 900 Kč EXPRES++

do druhého dne do 12h (při objednání do 12h)

Slovensko

10 € STANDARD do 5 prac. dní
15 € EXPRES do 3 dní
40 € EXPRES+ do druhého dňa
     110 € EXPRES++

do druhého dňa do 12h (pri objednaní do 12h)

Tento poplatek účtujeme jen jednou, i kdybychom zboží z jedné objednávky dodali ve více samostatných balíčcích. Pro větší množství zboží (od 100 ks výše) nebo větší přepravované objemy (např. cestovní tašky) je cena za EXPRESní režimy doručení chápána pouze jako orientační a bude kalkulována individuálně.

Výše uvedené ceny dopravy jsou platné pro B2B klienty. Pro resellery (agentury) budou ceny dopravy kalkulovány individuálně pro konkrétní poptávku.

Kudy a jak expedujeme

Zboží obvykle expedujeme ve STANDARDním režimu následující den po potvrzení objednávky z centrálních skladů mimo ČR přepravní službou DPD. Zboží skladem v Praze expedujeme každý všední den na pražské adresy službou eKurýr, mimo Prahu pak službou DPD nebo Geis. Pro EXPRESní režimy s expedicí týž den (pro objednávky učiněné do 12h) využíváme služeb dopravní společnosti TNT.

Své zboží si můžete také vyzvednout osobně ZDARMA po předchozí domluvě na adrese našeho showroomu (Ohradní 1424/2b, Praha 4 – Michle) v pracovní dny od 9:00 - 17:00 hodin.

Zboží skladem

Zboží, které máme skladem v Praze, expedujeme přímo v den objednávky.


Zboží, které je dostupné v centrálním skladu mimo ČR expedujeme obvykle do druhého dne (bezprostředně po potvrzení objednávky globálním dodavatelem / výrobcem), pokud se nedomluvíme jinak. Dodání pak proběhne do 5 prac. dní (ve STANDARDním režimu).

Dílčí dodávky nebo vše najednou

Často se stává, že je objednávka kombinací zboží skladem a toho, které skladem nemáme. V takovém případě postupujeme tak, že vám co nejdříve dodáme zboží, které máme skladem, abychom vás zbytečně nebrzdili v práci, a následně dodáváme zboží tak, jak jej dostáváme od našich dodavatelů.


Pokud je pro vás výhodnější dodání všech položek objednávky najednou, sdělte nám to jednoduše zaškrtnutím své preference během objednávky - v košíku v záložce "Doprava a platba" preferujte možnost "dodání všech položek objednávky najednou".

Není skladem?

Pokud vložíte do košíku zboží, které systém identifikuje jako "není skladem" nebo "není skladem v požadovaném množství", další kroky budou automaticky realizovány v režimu "Poptávka". Po jejím obdržení ověříme dostupnost požadovaného množství produktů u globálního dodavatele / výrobce. Následně od nás obdržíte zprávu v jakém množství a termínu můžeme požadované množství produktů dodat, případně alternativní nabídku produktů podobného vzhledu a vlastností. Teprve po odsouhlasení upravených parametrů objednávky se tato stává pro obě strany závaznou.

Branding

Na přání můžeme vybrané obchodní dárky opatřit logem firmy, jménem, iniciálami nebo komplimentkou nebo grafikou dle vašich požadavků. Možnosti umístění brandingu, cena a dodací lhůta jsou řešeny individuálně dle domluvy a aktuálního vytížení kapacit brandovacích dílen.